ZAPRASZAM CIĘ NA AUTORSKIE SZKOLEN IE

Pracownik Salonu Beauty A-Z

Krok po kroku: Jak rekrutować, zatrudniać, wynagradzać i rozwijać biznes

WARSZAWA

25/10/2020

9:30 - 18:00

Dla Kogo Szkolenie?

Kto potrzebuje tej wiedzy??

- Jesteś właścicielką salonu Beauty i chcesz rozwijać biznes.

- Prowadzisz salon, nie jesteś w stanie już sama wciąż pracować, a nie wiesz jak zabrać się do zatrudniania

- Zatrudniasz ludzi i wciąż masz braki kadrowe

- Chcesz zwiększyć obroty salonu i nie potrafisz motywować zespołu

- Zatrudniasz, ale masz poczucie, że pracownicy nie wypracowują wartości swoich wynagrodzeń

- Potrzebujesz recepcjonistki, ale boisz się ryzykować zatrudnienia

- Chcesz zatrudniać, ale wahasz się czy cię będzie stać utrzymać pracowników

- Zatrudniasz i nie radzisz sobie z zarządzaniem

- Zatrudniasz i wciąż najwięcej pracujesz

- Zatrudniasz i wciąż ty generujesz największe przychody

- Nie wiesz jak wyliczyć wynagrodzenie pracownika

- Nie wiesz jak wyliczać prawidłowo wartość usług, żeby cię było stać zatrudniać

- Nie wiesz jak tworzyć procedury i inne dokumenty w salonie

- Nie radzisz sobie z rotacją personelu

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś tak - TO JEST TO KURS DLA CIEBIE

na tym kursie?

Czego się nauczysz

Moduł #1

Czy można rozwinąć salon bez pracowników? Kiedy zatrudniać?

Moduł #2

Jakie stanowiska tworzyć i jak się do tego przygotować? Atrakcyjność pracodawcy.

Moduł #3

Jak rekrutować? Jak zatrudniać? Jak wynagradzać?

Moduł #5

Moduł #4

Jak budować zespół salonu beauty, Motywacja i mobilizacja zespołu – jak to robić?

Jak obliczyć czy stać salon na pracowników? Wycena zabiegów a wynagrodzenie

Moduł #6

Rola recepcji. Kogo zatrudnić do pracy w recepcji i dlaczego to takie ważne?

W tym szkoleniu zajmiemy się rozwiązywaniem

problemów kadrowych

Poniżej tylko kilka maili, których otrzymuje dziesiątki w miesiącu. Np. takie:


# Brak rąk do pracy – ja robię 2/3 obrotu gabinetu, pracuję najwięcej. Jestem najbardziej doświadczoną kosmetyczką w moim gabinecie – pracownica nie wykonuje intensywniejszych zabiegów. Niewykorzystanie produktu – zakupione sprzęty. Niewykorzystanie przestrzeni i potencjału w gabinecie. Brak czasu na zarządzanie i planowanie.


#Teraz jestem sama i wciąż borykam nie z jakością kadry. Teraz mam okazję zatrudnić wreszcie wykwalifikowane osoby, ale czy dam radę na początek je utrzymać i zapłacić, bo na początku mogą się nudzić zanim będzie klient, a zapłacić trzeba i to dobrze, bo sa wykwalifikowane? Z drugiej strony nie chce ich tracić, proszę o radę...


# Zatrudniłam przyjaciółkę i się zaczęło. Początkowo było wszystko ok, ale po miesiącu przestałam ją poznawać. Zupełnie jakby coś w nią wstąpiło. Domaga się specjalnego traktowania, bo ona nie jest "zwykłym" pracownikiem, opowiada pozostałym niestworzone rzeczy na mój temat, buntuje kiedy usiłuję zaproponować jakieś aktywności. Krzyczy przy klientkach, że za mało jej płacę. Co mam z nią zrobić. Z drugiej strony nie mam nawet odwagi zwrócić jej uwagi, a juz na pewno zwolnić, bo jest matką chrzestną mojego dziecka. Pomóż...


# Pani Lucyno, dwa tygodnie temu urodziłam dziecko. Dzisiaj otrzymałam sms od moich dwóch pracownic, że właśnie odchodzą? Nie mogę uwierzyć w to co nie dzieje. Nie mam jeszcze na tyle siły, żeby pojechać do salonu, a w sms napisały, że zostawiły klucze u sąsiadek (salon fryz.) bo otworzyły własny...

Jestem przerażona, bo klientki są poumawiane. Czy one tak mogą sobie odejść z dnia na dzień?


#Mój największy problem to ciągle zmieniający się personel. co trochę się poduczy to odchodzi. W ubiegłym miesiącu dwie dziewczyny, które wyszkoliłam ze stylizacji paznokci, wypromowałam na Facebooku ich prace, teraz otwierają swój salon 200m ode mnie :( :( :( I wstyd mi przed klientkami, że ciagle ktoś nowy ...



A także rozwiązywaniem problemów

na linii salon - klient


1. Klienci nie odwołują wizyt i nie przychodzą

2. Reklamacje klientów na usługi u niektórych pracowników

3. Klienci notorycznie się spóźniają

4. Klienci przerywają serie zabiegowe i nie wracają

5. Klienci nie umawiają sie na kolejne wizyty, twierdzą, że zadzwonią, a nie dzwonią

6. Klienci usiłują wymusić rabaty przy i tak niskich cenach


Każda odwołana wizyta to ewidentna strata finansowa dla salonu.

Każda strata klienta korzystającego z serii czy długofalowych terapii to ewidentna strata finansowa dla salonu. Z powodu braków kadrowych, z powodu niewłaściwego doboru stanowisk w salonie strat klienta w salonach najczęściej nikt nie zauważa, albo zauważa za późno.


FORMA: wykład i warsztat


BONUS #1 Kalkulator do obliczania wartości godziny pracy salonu i kalkulowania opłacalności zatrudnienia.


BONUS #2 Szablon - checklista wdrażania nowo zatrudnionych pracowników


BONUS #3 Checklista procedur do salonu


BONUS #4 Zestaw przykładowych pytań rekrutacyjnych



Lucy!Muszę się pochwalić! Stworzyłam ogłoszenie o pracę według Twoich rad na kongresie i co?Dostałam dokładnie 50 CV!!! I ciągle napływają! Ogłoszenie mam wstawione od 3 dni!

Jupi!!!!! Dziękuje! ❤Teraz muszę wybrać tą właściwą moją perełeczkę

Ściskam Cie mocno Basia

Zatrudnianie to nie polowanie na muchy. Wymaga odpowiedzialnych decyzji, wyborów i... pokory.

Ale przede wszystkim świadomość procesu i czemu ma służyć.

Świadomość co ma zmienić nowo zatrudniany pracownik w funkcjonowaniu twojego salonu.

Żadne techniki nie będą skuteczne jeśli nie jesteś świadoma co chcesz zbudować.

I w tym chcę Ci tym szkoleniem pomóc.

Agenda

9:00

9:15

13:00

18:00

Rejestracja uczestników

Rozpoczęcie szkolenia

Przewa na lunch


Zakończenie szkolenia

Warszawa

Chłodna 51

25/10/2020

9:30 - 18:00

Dołączam do kursu

O mnie i szkoleniu

Biznes prowadzę ponad 25 lat. 7 lat podpowiadam właścicielom salonów Beauty jak prowadzić salon z zyskiem. Z wykształcenia jestem ekonomistą, nauczycielem, kosmetologiem. We własnym salonie doświadczałam różnych sytuacji związanych z zatrudnianiem osób. Jedno jest pewne. Ludzi nie zmienisz, dlatego trzeba nauczyć się dobierać zespół do tego jaki masz plan rozwoju salonu czy biznesu. Podczas przeprowadzonych setek rozmów rekrutacyjnych nauczyłam się dostrzegać cechy ludzi którzy świetnie spełnią się w salonie i takie, które sprawiają, że takiemu pracownikowi trudno będzie się dopasować do systemu pracy salonu.

I nie można się temu dziwić. większość absolwentów szkół postrzega pracę w salonie jak zajęcia w pracowni, gdzie odpowiedzialność spada na prowadzącego zajęcia. Kobietom z uwagi na specyfikę płci trudniej jest zwalniać, wymagać, egzekwować  - dlatego tak ważny jest etap przygotowania do zatrudniania i rekrutacji. Do stworzenia tego szkolenia  namówiły mnie uczestniczki projektów "master".  Radzimy sobie już ze wszystkim, ale z tym zatrudnianiem jest pod górkę bo wciąż rynek się zmienia

I jest. Absolutnie sprawdzony, oparty na doświadczeniu właściciela salonu Beauty.  Potwierdzona skuteczność. 

Lucyna Wiewiórska

UPSS

SZKOLENIE

JUZ SIĘ ODBYŁO

Masz pytanie? Napisz:

salon.system(małpa)o2.pl

Z uwagi na obostrzenia ilośc miejsc ograniczona