DO MASAŻYSTÓW, KOSMETYCZEK, FRYZJEREK, MAKIJAŻYSTEK I WSZYSTKICH OSÓB, CHCĄCYCH OTWORZYĆ SWÓJ SALON PIĘKNOŚCI

NIE POPEŁNIAJ TYCH BŁĘDÓW!

Oto efekt po ukończeniu kolejnego projektu wsparcia salonów piękności.

“Dzięki Tobie Lusiu udało się:

-zwiększyć nie tylko obroty a przede wszystkim zyski,

-podwoić utargi głównych kosmetologów,

-sprawić, że każda decyzja jest przemyślana a nie jak poligon doświadczalny (…)

-zatrudnić 5 bardzo zdolnych i chętnych do pracy osób

-spłacić 3 kredyty w ostatnich 8msc

-zbudować team z którym chce się pracować i spędzać wolne chwile, team który zaraża swoim zaangażowaniem i zgraniem.

Ze swojej strony bardzo dziękuję za przekazaną wiedzę, bo jest i będzie ona przydatna przy każdej inwestycji (nie tylko beauty), ponieważ te zasady są uniwersalne.

Dzięki Tobie ponownie przychodzimy do pracy z uśmiechem i Powerem jak na samym początku.

Dziękujemy i ściskamy…”

Co byś powiedziała na wypłatę 20 000 złotych?

Czy takie wynagrodzenie za Twoją pracę zrobiłoby różnice dla Ciebie?

A gdybyś mogła spłacić w ciągu roku wszystkie kredyty i wyjść na prostą jak Dawid i Edyta??

A gdyby to były jeszcze większe pieniądze jak u Pauliny?

 

“Lucynka, mamy rekord! Moja ciężka praca nad autoresponderem i całym marketingiem nie poszły na marne… chociaż nie zapowiadało się jakoś super w tym wrześniu to efekt końcowy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania – przekroczyłam 100 tyś obrotu!!!  (co również przełożyło się na rekordowy zysk 50% obrotu :)).”

 

Z moich badań wynika, że większość właścicieli nie potrafi określić czy wypracowuje zysk, czy pokrywa koszty, czy generuje straty.

 

I coś ci powiem…

 

Zyskowność salonu Beauty zależy od wielu czynników, ale kluczem do sukcesu jest oferowanie wysokiej jakości usług, przy odpowiedniej cenie, w dogodnej lokalizacji i z dobrym personelem oraz skutecznym marketingiem.

Czy Twój biznes spełnia te warunki?

Nie wymieniłam jeszcze takich aspektów jak:

 

*sztuczna inteligencja

*rosnąca liczebnie konkurencja,

*ciągła zmiana trendów,

*godziny i ich ilośc pracy,

*zmiany przepisów,

*inflacja…

Więc co możesz zrobić, aby osiągać takie wyniki jak ja?

Nazywam się Lucyna Wiewiórska i od ponad 15 lat pomagam ambitnym osobom w otwieraniu oraz prowadzeniu salonu beauty.

Salon day spa prowadzę ponad 25 lat, więc nie jestem tylko podręcznikowym “naukowcem”.

Przez te lata doświadczenia pracy w swoim salonie, popełniłam chyba wszystkie możliwe błędy jakie można popełnić.


Przetestowałam całą masę różnych pomysłów na promocję
swojego salonu i wiem, które działają a które tylko pożerają pieniądze…

Swój pierwszy salon otworzyłam ponad 25 temu w suterenie domu, ale z niezależnym wejściem od ulicy.

Ukończyłam szkołę kosmetyczną, mając już ponad 40 lat, więc byłam dojrzałą osobą i wiedziałam już, po co do szkoły tej poszłam.

Chciałam nauczyć się tam zawodu, żeby móc otworzyć własny biznes.

Skończyłam tę szkołę na szóstkę z silnią 🙂 To nie żart. Dostałam taką ocenę.

Ale jakże się wtedy myliłam myśląc, że to wystarczy. Myślałam, że wystarczy zapał i dobrze wykonywać swoją pracę, a klienci sami przyjdą…


Lecz mimo wysokich umiejętności zawodowych, kompletnie nie wiedziałam, jak prowadzi się własną firmę… i to był kluczowy błąd w myśleniu.


Niestety ani w domu, ani w szkole nie miałam żadnych przedsiębiorczych wzorców …

Miałam za to bardzo wiele ograniczających przekonań…


D
zisiaj to mnie śmieszy, ale wtedy drogo mnie kosztowało


Czy uwierzysz, że nie miałam kompletnie pojęcia, że trzeba się reklamować.

Myślałam, że kiedy kupię urządzenie za kilkadziesiąt tysięcy to ludzie przybiegną. Przyszły 2 moje koleżanki (w promocji, czyli bardzo zaniżonej cenie i na tym się skończyło)

Jedyna reklama wtedy, w moim mniemaniu, to ulotki i ewentualnie jakieś ogłoszenie w prasie.

Jakieś małe ogłoszonko i to wszystko, a urządzenia za kilkadziesiąt tysięcy czekają. I czeka bank. Kilkutysięczną ratę leasingową trzeba płacić.


Często słyszałam głupoty, typu:


“Wystarczą Pani dwie klientki, które kupią zabiegi za 1000 zł i już jest na ratę kredytu.”

Jeśli klientki kupią zabiegi za dwa tysiące, to musisz od tego odprowadzić podatek dochodowy, a jeśli jesteś VAT to jeszcze 23%.

No i koszty, materiały jednorazowe i wszystkie, które do zabiegu są potrzebne. A my się dajemy nabrać na takie nawijanie kitu.

Kolejna bzdura, którą znalazłam na jednym z blogów sprzedawcy urządzeń, skierowana do osób, które planują otworzyć salon.

Brzmiało mniej więcej tak:

“Średni przychód salonu to ok. 24 tysiące. Po odliczeniu kosztów ok. 11 tys. pozostaje Ci 13 tysięcy.”

No po takim wpisie, to nic tylko otwierać salon.

Niestety, to tak nie działa…

To były moje kosztowne początki…

Zaczęłam się uczyć prowadzenia biznesu, marketingu, promocji, wyceny, analizowania rynku, poznawania potrzeb klienta. Zaczęłam studiować historie największych firm. Zdobywałam wiedzę w Polsce i za granicą. Przeprowadzałam duże kampanie i małe promocje lokalne. Uczyłam się i testowałam.

Dzisiaj prowadzę kilkumiesięczne projekty, w czasie których analizujemy wszystko, dosłownie wszystko co dzieje się w salonie i patrzymy również na przychody.  Jestem jak hydraulik Pomagam zlokalizować, „nieszczelności” systemu, którymi uciekają pieniądze z salonu, a tym samym z twojego portfela.

Większość uczestników projektu master to salony z kilkuletnim doświadczeniem, a jednak u niektórych przychody przed rozpoczęciem naszej współpracy są na poziomie zaledwie kilku tysięcy złotych. Podkreślam — przychody! A zyski na zero albo na minusie.

Pracujesz kilkanaście godzin dziennie i nic z tego nie masz!

 

Jednym z największych błędów jest bycie salonem "DLA WSZYSTKICH"

To błąd, przez który tak naprawdę tracisz klientów.

Wydawałoby się, że salon dla wszystkich będzie lepiej zarabiał, bo w końcu jest uniwersalny.

Jest wręcz przeciwnie. Nie da się być najlepszym we wszystkim!

Ludzie lubią czuć, że robisz coś specjalnie dla nich i takie też miejsca wybierają.

Zastanów się.

Gdybyś miała ochotę na dobrą kuchnię azjatycką, poszłabyś do pierwszej lepszej restauracji, która serwuje wszystko, czy raczej poszukałabyś restauracji, która serwuje tylko dania azjatyckie?

Zgodzisz się, że ta druga opcja wydaje się zdecydowanie rozsądniejsza…

Więc jak to robię, że moje kursantki osiągają tak świetne wyniki?

Może Cię to zdziwi, ale kluczem do tych wyników wcale NIE jest drogi sprzęt ani niska cena

Kluczem w tym wszystkim jest SYSTEM DZIAŁANIA.

To system Twojej firmy pozwala albo przeszkadza osiągać nieprzeciętne rezultaty.

Bez dobrego systemu nawet wyjątkowe osoby nie osiągną choćby średnich wyników.

Tak.  Często po euforii otwierania salonu z rozmachem przychodzi pora upadku z „hałasem”? 60% firm zamyka się w pierwszym roku istnienia!

Potrzebna jest wiedza i konsekwencja w jej wdrażaniu…

Żadna wielka potęga biznesowa nie powstała z dnia na dzień, lecz dzięki dzień po dniu tworzonemu systemowi.

Dlatego właśnie stworzyłam ebook "MOCNY BIZNES - SALON BEAUTY"

Ten ebook to instrukcja jak skutecznie otworzyć i poprowadzić własny salon. Tej wiedzy nie otrzymasz w żadnej szkole, bo to wiedza od praktyka. Własny salon prowadzę ponad 25 lat. W ciągu ostatnich dziesięciu lat pomogłam tysiącom właścicielek i właścicieli salonów zwiększyć zyski.

Dzielę się z tobą nie tylko sukcesami, ale i sytuacjami, których należy unikać.

Po przeczytaniu tej pozycji Małgosia wystartowała swój biznes w zupełnie obcym mieście nie znając nikogo, nie mając tam ani rodziny, ani znajomych. Już po roku od otwarcia ten jednoosobowy salon generował 20000 przychodu!

Stworzyła system, który działa.

Otrzymujesz tu sprawdzone sposoby działania salonu beauty. Nie kopiuj, ale zrozum klienta i stwórz własny proces.

 

 

W tej książce zawarłam przełomowe informacje:

 

– DLACZEGO – robisz to co inni, a nie masz efektów,

– DLACZEGO mając narzędzia nie robisz tego co trzeba.

– DLACZEGO klienci nie kupują u ciebie, a chętnie u konkurencji? W Polsce 98% właścicieli salonów nie zna swoich klientów, nie ma pojęcia co jest dla nich ważne.

 

Pokażę ci też:

– dlaczego najbliższy czas będzie przychylny dla mocnej konkurencji, dla firm, które się przygotowały lub przygotują jak najszybciej systemowo, a nie do gaszenia pożarów.

– że droga do sukcesu to nie same zwycięstwa,

– że do sukcesu nie ma windy, ale są schody, a każdy schodek, na który wejdziesz może otworzyć przed tobą nowe horyzonty,

 

Pokażę dlaczego cele nie mogą być „leniwe”, ani „małe” i pokażę to na przykładzie konkretnego salonu beauty. Kiedy masz świadomość, dokąd zmierzasz, masz kierunek działania, totalnie zmienia się twój biznes, Pokażę ci salon, który przekroczył swoje strefy komfortu i z planowanych kilkudziesięciu tysięcy wskoczył na obrót blisko 2 miliony złotych w ciągu zaledwie 4 miesięcy.

 

Pokażę, że możesz rozwijać biznes nawet kiedy brakuje ci korzeni przedsiębiorcy, bo twoi rodzice ani dziadkowie nimi nie byli,

 

I Dowiesz się

– dlaczego wizja, ma tak ogromne znaczenia dla ciebie i firmy?

– jak sprawić, żeby twój umysł stał się twoim sprzymierzeńcem, a nie wrogiem?

– Dowiesz się, dlaczego nie każdy salon przetrwa na rynku, dzięki czemu unikniesz porażki.

 

Dowiesz się, jak wypracować wysoką marżę, dzięki czemu twoje zyski podskoczą do góry?

 

Pokażę Ci w jaki sposób dzięki partnerstwom potroiłam kilkutysięczną bazę

 

Poznasz też

– jak nie dać się skopiować konkurencji?

– dlaczego twoje koleżanki plajtują?

– O co oprzeć specjalizację, czyli 5 kluczowych problemów klientów salonów beauty, których rozwiązanie sprawi, że klienci pokochają Twój salon

– Co musisz wprowadzić w salonie beauty, żeby klient stał się fanem na całe życie?

– jak sprecyzować plan działania krok po kroku, żeby kreować życie na własnych warunkach, zamiast realizować cudze plany

– w jaki sposób wybrać odpowiednią niszę, aby zwiększyć swoje szanse na sukces.

– jak określić klienta, który będzie w stanie najwięcej zapłacić za twoją usługę

– Poznasz, jak być unikalnym, czyli jak stworzyć własną UPS (unikalna propozycja sprzedaży) Jest to sposób, za pomocą którego możesz wyróżnić się na rynku pośród konkurencji. To nie tylko fajny pomysł czy przelotna myśl. To szansa, aby zaoferować swoim idealnym klientom produkt, którego chcą lub potrzebują.

– Główny filar salonu dzięki któremu możesz pokazać swoją unikalność –  SYSTEM OBSŁUGI KLIENTA. Wiele osób wie, wiele osób ma wiedzę, ale znikoma ilość stosuje tę wiedzę. Obsługa Klienta, która sprawia, że klient chce wracać to nie tylko częstowanie kawą.

– I oczywiście pokażę mój autorski, gotowy System na przyciąganie klientów. Wiele osób myśli, że po otworzeniu salonu wystarczy czekać, aż na pewno ktoś przyjdzie. To błąd. Należy stworzyć odpowiedni sposób promocji, który będzie działał 24/7”

-Będzie to 7 kroków do skutecznej promocji, które już po paru dniach przyciągną klientów

-poznasz, gdzie i w jaki sposób reklamować się bezpłatnie i skutecznie.

 

I sprzedaż…

 

Ludzie nie rozumieją sprzedaży, boją się sprzedaży i nie budują ZAUFANIA, czyli podstawy sprzedaży… A często klienci nie kupują, właśnie dlatego, że Ci nie ufają.

 

Pokażę Ci jak zbudować żelazną gwarancję, dzięki której twoja propozycja będzie nie do odrzucenia.

 

Pokaże ci proces sprzedaży, dzięki czemu pracownicy sprzedają z chęcią i bez oporu

 

Poznasz też 3 najważniejsze elementy tego procesu, dzięki którym zarabiasz konkretne pieniądze.

 

Dowiesz się, dlaczego np. kosmetyk za 70 tysięcy złotych sprzedał się jak świeże bułeczki, a krem u ciebie na półce za 90 zł stracił już ważność?

 

I nieprawdopodobnie ważna rzecz – fundament twojego salonu! Powracający klient. Najbardziej zaniedbana część systemu w salonach beauty!

 

Nauczysz się jak stworzyć systemem opieki posprzedażowej, najskuteczniejszy sposób na powracalność klientów.

 

Poznasz także system obsługi klienta, dzięki któremu twój klient poczuje się dopieszczony i zaopiekowany na każdym etapie wizyty”

 

Pokażę Ci też, jak od strony technicznej monitorować swoje wpływy oraz wydatki

 

Jak zdobyć sojuszników na rynku, wykorzystać swoją konkurencję, aby sama dostarczała Ci klientów

 

Jak za pomocą edukacji klienta możesz wzmocnić swoją pozycję eksperta na rynku

 

W jaki sposób zatrudnić dobrego pracownika, który nie będzie dla Ciebie dodatkowym obciążeniem.

 

Dzięki najnowszej wiedzy z tego zakresu unikniesz rozterek związanych z rekrutacją i zatrudnianiem

 

 

PODSUMOWUJĄC:

 

 

Są dwa procesy, które w firmie muszą trwać NON STOP – Sprzedaż i Marketing

  • Sprzedaż przez zaufanie – Co robić, żeby klient chciał.

  • Marketing relacji – Pozwól klientom, aby poznali Cię z najlepszej strony.

  • Skalowanie zysków. Pracownicy nie muszą być ciężarem.

  • Planowanie. Ty decyduj o swoich dochodach, a nie przypadek

  • Dostajesz narzędzia, których nie jesteś w stanie samodzielnie stworzyć, kiedy pracujesz za fotelem.

  • Dostajesz instrukcję krok po kroku prowadzenia rentownego biznesu

Myśl jak przedsiębiorca – NAUCZ SIĘ LICZYĆ – SPRZEDAWAJ I ZARABIAJ

ZOBACZ, CO MÓWIĄ O MNIE INNI!

OPINIE

ZOBACZ CO MÓWIĄ O MNIE INNI

Katarzyna Cholewa i Izabela Greń

Pilne, bo pojawiło się u nas stwierdzenie tygodnia
o którym z pewnością powinnaś wiedzieć, a mianowicie “Było warto pójść na szkolenie do Lucyny” 🙂
Po pracowitym tygodniu, miesiącu wspominałyśmy czasy, kiedy to po raz pierwszy pojawiłyśmy się u Ciebie na szkoleniu… było to ponad dwa lata temu.
Decyzja ta była niezwykle trudna, ponieważ na szkolenie wydałyśmy ostatnie 400 zł które posiadałyśmy.
W tym okresie nie miałyśmy wypłaty, bo ledwo wystarczało na opłaty :)) więc wygospodarowanie pieniędzy na jakiekolwiek szkolenie to nie lada wyczyn.
Z perspektywy czasu wiemy, że to była jedna z lepszych inwestycji.
Od momentu Twoich szkoleń myślimy “Wszystko jest możliwe trzeba mieć tylko odpowiedni plan i system”

Asia Banaszak

Lucyna Wiewiórska Kobieto zmieniłaś moje życie!!!.Koszalin – to tam zaczęła się moja przygoda z Tobą w 2014 r. Moja mentorko rozwoju biznesowego. Jesteś wspaniała, mądra i szalenie pracowita💪❤️. Jesteś moim wzorem. Dzięki Twojej pomocy nauczyłam się jak rozwijać biznes, rozpoznawać potrzeby klienta i osiągnęłam sukces. Zawsze będę Ci wdzięczna. Dziękuję!!!

Jolanta Skąpska

Krzysztof Dróżny

“W ciągu pół roku postawiłem swoją firmę „na nogi”
Zmieniła się nieodwracalnie moja mentalność, zmieniło się moje życie i życie mojej rodziny.
Miałem możliwość udziału w projekcie, który dał mi nie tylko konkretną wiedzę, ale również niesamowitą dawkę energii do dalszego działania.”

Monika Ciukaj

NICZYM NIE RYZYKUJESZ, BO MASZ 30 DNIOWĄ GWARANCJĘ SATYSFAKCJI!

Lubię brać ryzyko na siebie. Wiem, że moje produkty realnie pomagają ludziom, dlatego mogę dawać śmiałe gwarancje. Jeśli z jakiegokolwiek powodu uznasz, że ten produkt nie zmienił Twojego życia w ciągu 30-dni, napisz do mnie, a zwrócę Ci wszystkie Twoje pieniądze i możesz sobieZATRZYMAĆ ebooka! Wiem, że ta gwarancja jest szalona. Lecz wierzę w Twoją uczciwość. Nie mam powodu, aby Ci nie ufać.

Więc ile to kosztuje?

Wartość tej wiedzy jest olbrzymia, ponieważ tej wiedzy nie jesteś w stanie zdobyć nigdzie indziej.

Zdobycie całej tej wiedzy zajęło wiele lat i kosztowało dziesiątki tysięcy złotych, które po prostu straciłam na swoje błędy.

Ty tych błędów już nie musisz popełniać.

Kupując ebook otrzymasz gotowy system, który wdrożyło już tysiące moich klientek!

Ucz się na moich błędach i dosłownie kopiuj to, co ja.

Tak jak mówiłam, wartość tego ebooka jest ogromna.

Ale teraz masz okazję kupić go za ułamek jego wartości…

Kupując teraz, nie zapłacisz za niego nawet 97 zł, a jedynie… 39zł… ale to nie wszystko…

 

Dodatkowo przygotowałam dla Ciebie aż 3 bonusy:

 

 

BONUS 1 – Ebook – Recepcja Centrum zarządzania Twoim salonem o wartości 126 zł – Ten podręcznik pomoże ci zatrzymać pieniądze, które tracisz przez to, że twoja recepcja funkcjonuje niewłaściwie lub wcale nie funkcjonuje. Recepcja: miejsce, stanowisko, pracownik, kompetencje, obowiązki – to treści ebooka. Poza tym są tam również ćwiczenia, które ułatwią ci organizacje pracy recepcji.

 

BONUS 2 – Ebook – SALONOWA MISTRZYNI PROMOCJI – wartość 127 zł. – Salonowa Mistrzyni Promocji, czyli podstawy marketingu w salonie Beauty.
Promocja większości kojarzy się z obniżkami, przecenami, a rzadko z promowaniem oferty. Oczywiście mówi o promocjach, ale jednocześnie pomaga zrozumieć czym jest marketing. Od tego trzeba zacząć każdy biznes. Poza tym sporo pomysłów na reklamę salonu 🙂

 

BONUS 3 – EBOOK – PROCES KLIENTA – 447 ZŁ – CO DAJE CI WDROŻENIE PROCESU KLIENTA?  CO TO JEST PROCES KLIENTA?
Z podręcznika dowiesz się:
– Jak pozyskać klienta
– Jak przeprowadzić konsultację, żeby go zatrzymać
– Jak zaproponować sprzedaż,
– Jak pomóc mu podjąć decyzję zakupową
– Jak pozyskiwac partnerów do współpracy
i wiele innych sposobów i metod na rozwój salonu.

 

Łączna wartość tych bonusów to aż 700 zł i przekracza wielokrotnie cenę samego ebooka…

 

PODSUMOWUJĄC:

Otrzymujesz:

Ebook “Mocny Biznes – Salon Beauty”, w którym pozyskasz całą wiedzę do otwarcia oraz prowadzenia swojego salonu”

Gratis #1: Ebook “Recepcja jako centrum dowodzenia salonem” (wartość 126 zł)

Gratis #2: Ebook “Salonowa mistrzyni promocji” (wartość 127 zł)

Gratis #3: Ebook “Proces klienta” (wartość 447 zł)

30-dniową gwarancję satysfakcji. Możesz napisać o zwrot pieniędzy i ZACHOWAĆ EBOOKA!

 

Cena:39 zł

P.S. Czy oferta nie przepadnie?

Nie… Ale CENA MOŻE WZROSNĄĆ w każdej chwili!

Możesz też NIE ZAŁAPAĆ SIĘ NA BONUSY o wartości 700zł, ponieważ mogę je zacząć sprzedawać oddzielnie…

Kupując teraz, NIC NIE RYZYKUJESZ z powodu silnej 30 dniowej gwarancji. Nie możesz na tym nie skorzystać…